Friday, January 4, 2008

When Harry met me...

Según Beatriz la vida está llena de momentos de película y debo admitir que tiene razón. Una escena de When Harry met Sally me pasó hace unos días. No fue exactamente igual porque yo sí puedo decir que la amistad entre hombres y mujeres EXISTE (así que lo de amor no está incluído en mi película, cambiemos el penúltimo párrafo por algo cero romántico... sólo una pelea entre amigos bastante parecida).


Sally:
I'm sorry, Harry. I know it's New Year's Eve. I know you're feeling lonely, but you just can't show up here, tell me you love me, and expect that to make everything all right. It doesn't work this way.

Harry:
Well, how does it work?

Sally:
I don't know, but not this way.

Harry:
How about this way? I love that you get cold when it's 71 degrees out. I love that it takes you an hour and a half to order a sandwich. I love that you get a little crinkle above your nose when you're looking at me like I'm nuts. I love that after I spend the day with you, I can still smell your perfume on my clothes. And I love that you are the last person I want to talk to before I go to sleep at night. And it's not because I'm lonely, and it's not because it's New Year's Eve. I came here tonight because when you realize you want to spend the rest of your life with somebody, you want the rest of your life to start as soon as possible.

Sally:
You see? That is just like you, Harry. You say things like that, and you make it impossible for me to hate you, and I hate you, Harry. I really hate you. I hate you.

4 comments:

Beatriz E Moreno said...

EUUUUUUUUUUU SIIIIIIIIIIIII yo en verdad creo demasiado EN LA AMISTAS ENTER HOMBRES y MUJERES!! osea RAMON PUES!!! jajaja pero SIIIIIIIIII la vida es como una PELICULA. Y SABES ALGO????????? Siempre lo tenemos en frente!! y siempre LO ODIAMOS!! pero es ASI!! NOS quieren por nuestras virtudes Y AMAN Cada uno de nuestros DEFECTOS!!!

Débora Ilovaca said...

Yo también odio a Harry. I really do.

¡Feliz año, Eu!

Santiago said...

...y yo amo a Sally.

eusucre said...

Repito:

" That is just like you, Harry. You say things like that, and you make it impossible for me to hate you" jejeje